Saturday, October 2, 2010

PeMergiaN AyaHanDa TerCinTa.....

Kini hampir 40 hari pemergian ayah yang tercinta ke dunia kekal abadi.. tp hati ku masih terasa kehilangan seseorang ayah yg aku sayangi... Aku belum lagi sempat membalas jasa ayah ku..yang telah membesar ku sehingga aku menjadi seperti sekarang.. Aku sedar, kegarangan mu satu ketika dulu adalah untuk kebaikan aku dan adik beradik yang lain.. Aku reda atas apa yang terjadi selama ni.... tp aku sangat terkilan apa yang terjadi... Ayah aku doakan kamooo tergolong dalam golongan yang beriman dan juga terdiri drp ahli2 syurga...ayah...MUSTAFA BIN YUSSOF kembali kerahmatullah pada Jumaat 10/09/2010 bersama 1 Syawal 1431 Hijrah... Anak2 Mu sentiasa akan mengingati mu... Ya Allah, tuhan yang Maha Pengasih dan Maha Pengampun, aku hamba yang hina berdoa kau cucurilah rahmat keatas ayahanda ku , kau permudahkan urusannya dialam kubur. Sesungguhnya KAMO mengetahui segala2nya..Ya Allah Ya tuhan ku, jangan kau pesongkan hati kami untuk melakukan kemungkaran di atas muka bumi Mu ini Ya Allah..Amin..Amin Ya rabul Al lamin...

No comments:

Post a Comment